Mitäs ihmiset? Olenpas nyt ahkerasti kirjoitellut, olen hyvä. No, asiaan. Kävin tänään Serenassa. Loppujen lopuksi siellä oli ihan mukavaa, ranskalaiset oli hyviä ja sain ostettua Hello Kitty-kännykkäkorun ja pupu-kynän. Mutta Villissä Virrassa meinasin ihan oikeasti siinä lpussa hukkua. Niitä aaltoja tuli ihan simona enkä jaksanut uida edes köydelle asti... Olen viisas. Mutta joo. Ostin tään kirjan minkä nimeä en nyt muista, vain viisi euroa! 8D Aika halpaa, vai mitä?

Tilasinpas Bliposta kaksi vihkoa. Ne kannet on ainakin minusta tosi hienot. Pitää säästää etten heti ala tuhertamaan ja piirtelemään niihin, koska niille voi myöhemmin löytyä jotain parempaakin käyttöä...

Että kun minua jännittää! Tiedän että yltin pistokoe meni surkeasti, tuskin mitään oikein. Matikan koettahan minä tässä jännitänkin! Toivottavasti tulisi hyvä numero, minun arvosanat on nimittäin alkaneet laskea, mutta haluaisin pitä ne kymppeinä ja yseinä.

PolarFoxin kanssa kirjoitettiin valinnaisen äidinkielen tunnilla kirjat. Saatiin ne torstaina ktiin, ja kun äitini luki sen, niin sanoi että se oli niin hyvä, että joku 15-vuotias olisi voinut kirjoittaa sen. olin ihan nolona, eihän se nyt niin hyvä voi olla!

Keksinpäs uuden sarjakuvan. En ole vielä keksinyt nimeä, mutta juonen olen jo keksinyt: Seirina nimeni tyttö ja hänen veljensä ovat mailman parhaat ystävykset. He nauravat samoille asioille, eivätkä kestä päivääkään ilman toisiaan. Kuitenkin, Seirinan veli kuolee yllättäin. Seirina on suunniltaan ja itkee kaikki päivät, eikä kykene edes lähtemään kouluun. Eräänä päivänä hän huomaa, että hänen vaaleisiin hiuksiinsa on ilmestynyt mustia raitoja. Aina Seirinan itkiessä hänen hiuksiinsa ilmestyy uusi musta raita. Seirinan kuollut veli haluaa auttaa häntä kaikin mahdollisisn keinoin, mutta ei oikein onnistu siinä, sillä eihän Seirina näe tätä. Hänen veljensä yrittää kaikin mahdollisin keinoin estää Seirinaa itkemästä, sillä jos hänen hiuksensa muuttuvat kokonaan mustiksi, niin hän joutuu Pahoilaisen orjaksi koko iäkseen. Mutta aina kun Seirina nauraa, yksi musta raita poistuu. Jos Seirina saa taas hiuksensa takaisin vaaleiksi, niin hän pystyy ehkä palauttamaan veljensä eloon. Mutta sitähän Seirina ei itse tiedä. niinpä hänen veljensä yrittää kaikin mahdollisin keinoin saada Seirinan taas iloiseksi.

No möö, olipa tollo idea. Mutta kirjoittelen taas joskus, heippa! <3